Sunday, August 19, 2007

عذاب

حاسه إني مكســــــــوره أوي
عرفه إن القرار صعب
أصعب من أصعب حاجه ممكن حتى إني اتصورها
بس انت مسبتليش اختيار تاني
كدبك عليا كسرني
قسوتك عليا كسرتني
بعدك عني كسرني
كنت دايما مستقويه بإنك جنبي
بس دلوقتي انا لوحدي
خايفه من كل حاجه
لا في ضهر يسندني
ولا حضن يطبطب عليا
هقدر أبعد قد ايه؟
مش عارفه..
يومين
شهرين
سنه
ههرب لحد فين؟
طيب لو هربت منك
ههرب من نفسي إزاي
ههرب من زكرياتنا ازاي
ههرب من كل حاجه بشوفك فيها ازاي
ما انا بشوفك في كل حاجه
ههرب من كل شارع مشينا فيه؟
ما احنا مشينا سوا في كل الشوارع
هننسى؟
هننسى ازاي
واحنا معجونين ببعض؟
والسنين الي فاتت علينا واحنا سوا
كأننا كنا في الدنيا
بس في دنيا غير الدنيا
انت عارف ان في حاجات كتير اول مره اخد بالي منها
اول مره اخد بالي ان الدنيا حر
اول مره اخد بالي ان الدنيا فيها روايح تانيه غير ريحة الورد
اول مره اخد بالي ان في ناس ماشيه في الشارع مكشره
انا معاك كنت بس بشوف الحاجات الحلوه
بس اتضح ان مش كل الحاجات حلوه
ومش كل البشر فرحانين
ازاي روح واحده هترجع تتقسم تاني على جسمين
ايه العذاب ده
يا رب رحمتك

No comments: